Top-10 kereta dari 2017 Indonesia International Motor Show

Ia agak lama dan semua orang tahu apa tetapi ia adalah Subaru BRZ adalah masih baru cukup untuk menjadikan kepala. Berkembar kepada Toyota 86. Subaru teknologi enjin kepakaran casis Toyota untuk mewujudkan salah satu kereta pengendalian Jepun terbaik. Jualan adalah kuat di seluruh rantau ini tetapi harga di pasaran seperti Indonesia dan Malaysia adalah agak tinggi



Malaysia dibina XV akan debut di Malaysia pada Disember, tetapi kami mendapat memandu untuk ia di Indonesia. Walaupun contoh P1 (pra-pengeluaran) kereta ujian sudah memenuhi piawaian ketat yang ditetapkan oleh syarikat induk FHI Subaru. Kuasa ditujukan kepada semua empat roda melalui sistem simetri AWD Subaru dengan kuasa yang diberikan oleh 2.0-liter Boxer-4 yang menghasilkan 150PS dan 196Nm. Gearbox CVT begitu mengharapkan banyak praktikal untuk berkahwin untuk memudahkan penggunaan dan prestasi yang baik.

Bertujuan pembeli melihat kereta dari Perodua Viva kelas, kembar dari Daihatsu dan Toyota langkah hanya 3580mm panjang. Kedua-duanya adalah dikuasakan oleh enjin 997cc 65bhp tiga silinder dan datang dengan sama ada kotak gear manual 4-kelajuan automatik atau 5-kelajuan. Ayla dan Agya akan dibina di Indonesia dengan sasaran kandungan tempatan 84 peratus, yang sepatutnya membuat seorang calon yang sesuai untuk kereta ASEAN. Malaysia tidak mungkin untuk mendapatkannya walaupun.



Thai dibuat dan dilengkapi dengan kelihatan comel, Mirage, telah penjual mega di Thailand dan kelihatan untuk mengulangi kejayaan di Indonesia juga. Dilengkapi dengan enjin 3-silinder 1.2 liter MIVEC, ia menghasilkan 78PS dan 100Nm dan mempunyai penggunaan bahan api angka yang dituntut hanya 21km / l atau kurang daripada 5-litres/100km. Digabungkan dengan harga jualan yang murah dan anda mempunyai api yang pasti penjual terbaik. Bahagian yang terbaik untuk rakyat Malaysia adalah kereta kini boleh didapati untuk tontonan di semua bilik pameran Mitsubishi Malaysia supaya mendapatkan pesanan anda sekarang.



Sport hibrid pertama di dunia, CR-Z telah menjadi satu fenomena jualan dalam semua pasaran ia didapati masuk Honda juga menyaksikan ia sesuai untuk menggunakan IIMS 2017 sebagai tempat untuk pelancaran model muka diangkat, yang datang sebagai satu kejutan sebagai Motor Show lebih besar Paris telah diadakan sejurus selepas. Enjin (1.5 liter VTEC + IMA) dan pilihan kotak gear kekal (CVT atau 6-pengguna) sebagai perubahan menumpukan kepada gaya. Terdapat bumper depan dibentuk, lampu HID, lampu belakang baru dan reka bentuk roda 17-inci yang berbeza. Masih satu untuk mendapatkan jika anda mahu beberapa menyeronokkan daripada hibrid anda.


Disebabkan tiba di Malaysia dalam masa terdekat, Hyundai Santa Fe telah melancarkan secara serantau sebagai pasaran secara beransur-ansur melancarkan SUV Hyundai perdana. Prestasi dari diesel turbo 194bhp 2.2 liter tidak pernah isu supaya ia mendapat dibawa ke berubah. Casis telah dinaik taraf dan bersama-sama dengan kotak gear 6-kelajuan auto kini mempunyai peluang yang lebih baik untuk mengendalikan potensi prestasi. Bersama-sama dengan kelihatan baik, Hyundai mungkin hanya mengukir keluar sepotong lebih besar pasaran SUV dengan Santa Fe.



Dibina di Indonesia dan bertujuan pada pembeli Toyota Avanza, Spin Chevrolet adalah tujuh kerusi mini MPV dan akan dilengkapi dengan auto enam kelajuan. Little lain dikenali tetapi kereta Amerika Selatan mendapat Econo Flex enjin 1.8-liter dengan 108bhp. Pedalaman mempunyai 710-liter ruang beban jika digunakan sebagai lima tempat duduk praktikal tahap yang begitu tinggi. Tiada perkataan lagi pada ketersediaan putaran di Malaysia tetapi ia kelihatan seperti langkah yang layak untuk Toyota Avanza dan Nissan Grand Livina pemilik.


Malaysia boleh menjadi hab serantau untuk Peugeot tetapi ia kelihatan seperti Indonesia boleh mendapat 208 baru sebelum kita lakukan. Dilancarkan untuk peminat memuja, 208 recaptures intipati kereta kecil Peugeot dengan penggayaan yang rayuan kepada kedua-dua pembeli lelaki dan perempuan. Akan ada beberapa pilihan enjin tetapi mengharapkan kereta pasaran Malaysia untuk menggunakan 1.4VTI dan 1.6 VTI enjin mengawan untuk kotak gear 6-kelajuan auto.



Sudah terdapat di Malaysia, Focus generasi ke-3 kini benar-benar sebuah kereta global. Negara-negara ASEAN akan sumber kereta mereka dari Thailand dan model sahaja setakat ini adalah 2.0 Ti-VCT, yang menghasilkan 168bhp dan mempunyai dwi-klac kotak gear 6-kelajuan. Kami telah didorong kereta dan mendapati ia menjadi pengendalian terbaik dan sedan keluarga / menetas di pasaran, termasuk semua-baru Honda Civic.



Muka diangkat Chrysler 300C membuat debut Indonesia. Sudah kelihatan kurang ajar asal digantikan oleh sleeker banyak dan reka bentuk moden. Secara peribadi, kita lebih suka kelihatan tua dan mencari kereta baru agak biasa untuk melihat, tetapi ia masih akan menjadi ketua di mana sahaja anda pergi. Memilih untuk versi SRT-V8 dan anda akan mempunyai gemuruh dan prestasi untuk dipadankan kelihatan tetapi tidak menjangka akan mengejar M5 BMW atau Mercedes-Benz E63 AMG. Ia adalah cruiser boulevard lebih daripada pembakar jalan belakang.

-Yahoo

0 Response to "Top-10 kereta dari 2017 Indonesia International Motor Show"

Post a Comment