NEW SATRIA NEO CPS R3 ENGINE? KENAPA TIDAK CFE TURBO PROTON?


New proton Satria Neo R3 yang dilancarkan oleh Proton hari ini dengan beberapa peningkatan dari Satria Neo CPS yang telah berhenti daripada pengeluaran tahun lalu.Kami menjangkakan bahawa Neo baru akan datang dengan kelihatan lebih agresif yang mengawan untuk turbo Campro CFE enjin , peralihan dayung dan banyak lagi ciri-ciri seperti Proton Preve. Malangnya tidak ini wajah baru neo R3 atau peningkatan.
imej
New proton satria neo sporty badan kit splitter
New Satria neo R3 harga bermula dari RM 61k untuk manual Neo R3 64K dan RM untuk Neo R3 penghantaran automatik. Beberapa ribu ringgit daripada kenaikan neocps model dengan tambahan hadapan peresap R3 splitter dan belakang, sukan R3 rim 15 inci, double din pemain cd multimedia dan GPS navigasi dan dalaman R3 yang uncludes permaidani R3 tikar, kerusi kulit dan mengurangkan pelapis.
imej
New neo r3 enjin bay cps Campro
Harga baru Satria neo agak baik dengan barangan tambahan yang dipasang. Proton perlu membuat premium atau baru Satria Neo GTi dengan CFE turbocharged untuk anak-anak muda yang suka prestasi.
imej
New Satria neo r3 2012 2013
New Satria neo R3 2012 kini boleh didapati dalam 3 warna yang adalah api merah, hitam dan perak GTi baru. Selain daripada itu, ia adalah sama dengan sebelumnya satria neo cps luaran, dalaman, prestasi enjin cps 125hp kuasa kuda tork 150nm dan penggantungan.
imej
New Satria neo spesifikasi spec malaysia
Satu mesej promosi dari proton bagi R3 ini neo baru:
Tiada juara pernah melihat sebaik R3 Satria Neo - trek-dibesarkan daripada model yang sama ikon yang telah membawa kita kejayaan dalam Super Series Malaysia 2011/2012, Asia Pacific Rally Championship 2011 dan Asia-Pacific Rally 2WD Cup 2012.
imej
Interior baru proton satria neo R3
Dengan enjin jantung raksasa dan Lotus Ride & Pengendalian untuk tindak balas yang optimum, Satria Neo R3 dibangunkan untuk memberi anda keseronokan memandu maksimum. NEW SATRIA NEO CPS R3 ENGINE? KENAPA TIDAK CFE TURBO? Datang dan melihat sporty Satria Neo R3 di mana-mana bilik pameran * PROTON dari 29 November 2012. * Hanya terdapat di Semenanjung Malaysia.
imej
New Satria neo r3 GTI sukan warna diubahsuai
imej
Api merah depan baru satria neo r3
imej
New Proton Satria neo r3 2012 2013 sukan
Kos perkhidmatan: Kos perkhidmatan mungkin berbeza-beza, rujuk kepada penjual kereta anda sebelum pembelian. Ia akan menjadi sama dengan semua kereta proton dengan enjin cps seperti Exora dan waja cps.
Jika anda adalah pemilik neo, anda adalah dialu-alukan untuk memberikan beberapa ulasan spec neo, penyelenggaraan, caj pusat perkhidmatan / yuran (Caj utama minor servis), pengambilan harian bahan api (Jimat PENGGUNAAN minyak), masalah teknikal (masalah kereta), enjin yang lebih baik minyak dan bahan api dan pengubahsuaian enjin neo R3 (ialah keputusan enjin).
Sila bahagian pada badan kit neo / pengubahsuaian menyusur, diy modified alat / kereta aksesori, berapa banyak insurans tahunan dan cukai jalan (Insuran / Cukai jalan) rm setiap tahun, arena dalaman (pengubahsuaian), kualiti / kebolehpercayaan, neo ujian ulasan memandu (Pendapat pandangan Pandu uji), alat ganti, tayar (Saiz tayar) dan Satria neo sukan rim 15 16 17/18 inci yang sesuai dan semua isu-isu lain yang berkaitan di sini.
- Adakah anda ingin membeli kereta ini untuk dijual? Daftar keluar baru proton satria neo r3 malaysia tawaran, diskaun, promosi, harga (harga murah), ciri-ciri komputer, ulasan, penilaian, risalah, risalah & gambar boleh didapati di sini pada http:kereta.info.Menggunakan borang carian kita untuk mengetahui sama ada terdapat apa-apa maklumat lanjut yang berkaitan dengan kereta ini. Terima kasih kerana membaca. - http://kereta.info/new-satria-neo-r3-cps-engine-why-not-proton-cfe-turbo/

0 Response to "NEW SATRIA NEO CPS R3 ENGINE? KENAPA TIDAK CFE TURBO PROTON?"

Post a Comment